.

god morgon typ :D

vakna precis, blev lite väckt av folket här hemma som går runt där uppe & klampar haha :) jag har faktiskt sovit typ 11 timmar i natt :o haha de va lite coolt 8D
jag tror vi ska till liseberg lr ngt sen, ska kolla på jul ljus & allt de där. de har vi tänkt att göra typ flera år i rad, men sen har vi typ glömt av de haha.
jag ska snart duscha & sen ska jag dammsuga huset, då får jag 40 kr. jag som e fattig tkr att det e mkt pengar, så haha det klart man ska göra de då ;)
jag har ont i rumpan sen igår >: haha de gjorde så ont när jag ramla xd .
aja, nu ska jag äta. bloggar mer sen.

kisses

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0