bilder nu ! :D

haha natta jag hitta mitt usb-minne :D det tog inte lång tid att hitta (y) nu blire bilder! alla borde faktiskt kolla, dom e viktiga för mig & alla som är med på dom :)


natta på liseberg typ i sexan lr sjuan :)<3 , saknar dig gmn ! <3


natta våren -09, vi väntade på bussen :)<3


hahahahahahahhah! ÄLSKAR den bilden! tror
att personen på bilden vill vara "anonym"
men jag älskar denna människa :D & så är det
lite hämnd för min födelsedag på bdb you know ;)<3


från vänster: felle, tara, jag, natta, jeanie. minns
ni tjejer? ngn gång i sexan :D <3


jeanie, jag, tara. sexans sommarlov tror jag,
haha, länge sen (:<3


från vänster: taras hand xd , jag, jeanie,
natta, felle.
tror att det va när jag fyllde
& vi hade tjejkväll hos mig. 13 var vi nog då :)<3


hahahah , jeanie minns du? sommarlovet -09 :) <3


hahahahahah, felle & jag i sexan yäah <3


haha, tara & jag i sexan ksk. <3


hahahahahah , typ första gången jag sov
över hos hanna ksk, de va vell i somras :D <3


hahahhahahahhahaah, sexigt :) hanna & jag. <3


fanny & felix , sjuan ksk :) saknar't fanny!


hahahah, eriksson i somras, vi sov i vårat
uterum yäah 8D


kewin & jag, haha inne i ngn affär :) älskar
dig kewin!


kewin & jag, haha väldigt fin bild. :)<3


det va alla bilder jag orkar lägga ut just nu :) haha i mitt usb-minne har jag över 2000 bilder haha (a) fina bilder tkr jag ! :)
tror inte jag bloggar mer ikv, isf blir det mer bloggande i morgon. go natt !

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: nathalie

hahaha tro de eller ej men fan va ja älskar dom bilderna vilka minnen vi har ! haha :D

älskar dig fedt mkt jennifer vi måste verkligen träffas snart ! <3

2009-11-20 @ 23:31:47
URL: http://nathaliebillgren.blogg.se/
Postat av: tara

hahah den dær bilden dær de ba ja & du och du tror de 6an

hahahahha de e fan åttan min ælskade idiot hehe <3333

2009-11-20 @ 23:51:03

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0