angelica & kewin dåe :D <3

sha ^^

idag va jag me kewin hemma hos angelica , vi kolla på ngn konstig film & sen grejja vi massa . sen stack jag & kewin hem till mig en stund , & käka & lite så. sen åkte vi till stan . & så har jag kommit fram till att om inte jag hade pratat så mkt , så hade kewin typ inte överlevt (hh) tkr jag .
iaf , jag mötte natta i stan , då stack vi till ngn haha kyrka & kolla på massa sångare på ngt rock cafe lr va de va , me konfan . de va ganska tråkigt fast ganska coolt endå (hh) när gudstjänsten va så stack jag & natta igen haha (h) de va kul endå , har saknat dig natta . <3
kewin hjälpte mig nyss med hahaha typ uTorrent (y) tack kewin (LLL) nu kan jag äntligen ladda ner bättre från piratebay ist för limewire 8D

tara ,jag saknar dig så grymt mkt ! asso de finns inga ord! snälla kom tbx från tyskland snart, jag ber dig ! jag vet att de har vart lite konstigt för oss på sistone , vi har lixom glidit ifrån varandra & jag har saknat dig jätte mkt , jag vet att du inte kan fatta hur mkt jag saknar dig asso. men jag hoppas att det kan bli som förr, & det tror jag att det kan bli om vi bara försöker! & inte så bråkar så mkt som vi gjort de senaste månaderna. vi e redan på väg , så som de va förr . som du sa , gmn : det har varit som ett stort sår som håller på att läka . det är jätte bra , jag har saknat dig! & gmn , jag har saknat dig oxå! tara , det kmr bli som förr , det kan jag lova . bara vi slutar bråka så mkt , tara  jag vill verkligen att de ska bli som förr. älskar dig för alltid bästa vänn , vad som en händer , det hoppas jag att du vet. <3



kewin & jag på bild .

långt inlägg idag . som sagt, saknar dig tara . kom hem från tyskland !
nu ska jag nog snart sova :o jag e trött >: men jag ska hjälpa felica jaber med sin blogg oxå (: jag e cool 8D
aja , bloggar mer i morgon . då ska jag va me hanna btw :D

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: tara

OMG JA ÄLSKAR DIG GUMMAN BARA SÜ DU VET !!!!

<3333333333333333333333

2009-11-07 @ 00:16:47
Postat av: Keewin

haha uTorrent (H)



de va inte svårt :P ju

2009-11-07 @ 10:01:43
Postat av: Angelica XD

Hahahahhahahaa jaa det var kul XD men jag tyckte filmen var bra XD men jag e konstigt jag XD <33333

2009-11-09 @ 12:58:14
URL: http://typangelicax.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0