2 inlägget på typ 1 timme x)

sha

jag har inget liv, jagvet. det här e typ 2 inlägget på 1 timme x) hahah, jag har så tråkigt :/ bjäle har tagit min penna, & jag måste göra ngt på tekniken men jag e trött "/ jag träffa precis hanna & hennes kompis natta lr va hon heter (a) de va lite mysigt oxå :$ jag smsar med kewin oxå, men just nu e han osocial mot mig :o saknar dig kewin!
sitter här då & lyssnar på musik. jag hoppas att vi snart ska ha lunch, då tänker jag & angelica, johanna, amanda & bladh gå till stan & äta. sen ska jag & angelica träffa kewin. det e tydligen inte normal skoldag idag i skolan haha.
dagens låt: beautiful - akon
så, nu vet jag inte va jag ska göra, ska fråga när jag får gå hem iaf. jag stör mig på mitt hår kom jag på oxå, haha, jag vill färga det brunt! jag ska ksk få färga de brunt oxå :'D
nu tog bjäle mina nycklar . han luktar som kewin :o saknar kewin :OO
aja, måste ta tbx mina nycklar ,

kisses


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica XD <3

Hahaha XD du e helt beroende av kewin XD <3333

2009-11-11 @ 10:24:00
URL: http://typangelicax.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0