vaken

vaknade för ngn timme sen, gick upp och fixade mig lite. sen när jag va färdig så smsade natta att hon är sjuk. då ringde jag hanna, men hon kunde inte, ah så ringde jag angelica & hon kunde inte heller. nu orkar jag inte ringa ngn mer, ksk felle. men om det är ngn som vill göra ngt, RING MIG!


hejhej kines ^^

dagens outfit:

linne: gina tricot
spetslinne: vero moda
kofta: vet inte vart (?)
jeansleggins: vero moda
dagens smink: mascara, fundation (stavning?) , lite rouge.

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: nathalie

så jävla typiskt att ja blir sjuk nu av alla dagar

:( <3

2009-12-28 @ 13:25:30
URL: http://nathaliebillgren.blogg.se/
Postat av: kewin

haha kines bli frisk :)!<33

2009-12-28 @ 18:40:29

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0