tralala

just nu har jag tvär tråkigt. sitter här i pyjamas & lyssnar på musik. har nyss fixat headern, va tycks? (a)
kunde inte va med hanna idag, [förlåt sötan] ,för jag kan knappt prata fortf, rösten lixom funkar inte så bra xd . den  är helt hes & konstig. & så har jag tvär ont i ryggen ;o
kewin är snart hemma! :D saknat han tvär mycke. vet inte om jag kan åka till han i morgon, för det är ksk inte så bra att gå ut mitt i allt snö med min hesa röst xd det är nog bättre om han kmr till mig ist (a) så blir jag inte sjuk på nyår!


slänger in en bild på mig & sötnos angelica från i söndags tror jag det va :) saknar henne.

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: kewin

nuuuuuuu äär ja änligen hemma (: (: ja har saknat dig så jävla mkt ja har haft trååkigt som faan i danmark behöver träääffa diig <3333333

2009-12-29 @ 18:13:12
Postat av: Angelica <3

saknar dig med <3

men var du tvungen att ta den bilden :O

jag ser helt drogad ut :O

2009-12-29 @ 22:23:56
URL: http://angelicaasss.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0