tråkit - yesss.

tjo bre '

ska snart duscha & sen sova lr kolla på tv, vet inte riktigt. jag är ganska trött iaf. har vart med kewin hela dagen, fast han kolla fel på bussar så han kom lite senare än va som va meningen haha. jag gjorde värsta frisyren på han asså jag e cool! fast håret la sig ner sen haha xd .
i morgon natt ska min jeanie till filippinerna & kmr inte hem förrän om 2 månader nästan! det suger, asså jag kmr sakna henne som bara den! fast jag saknar henne redan, usch! jeanie , bara lämna oss här i kalla sverige, helt ensamma & bara vänta på dig att komma tillbaka. ingen jul med dig, ingen nyår. inga sms lr samtal från dig, inga samkörningar till träningar lr korta promenader & bara gå runt & prata. allt detta måste jag & alla andra sakna i 2 hela MÅNADER! men jeanie, ha det bäst! saknar dig redan gmn . <3


va bara tvungen att stryka över mitt ansikte, haha usch.
en bild från i somras lr förra sommarn , kmr inte riktigt ihåg :D men vi hade iaf vart i stan tror jag? vi hade vart på willys & köpt godis & träffat några, sen stack vi hem & hoppa på studsmattan haha :D våran buss hem hade typ nästan krockat, du slog mig i magen när den bromsa & jag haha slog i huvudet i stolen framför x)
minnnnnen ' <3
saknar dig redan , jeanie, men du måste verkligen ha det bäst! i love you.

nu ska jag duscha!

kisses

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0