tog från natta ;$ min kk ;o <3

133 tonårsfrågor

- 6 frågor om förhållanden
Är du singel? - nej :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ahh lite
Hur många har du varit kär i? - inte för jag har räknat men ;o
Är du kär just nu? - yesssss!
Gillar du någon? - ja!
Vem isåfall? - kewin :D <3

- 10 frågor om dig själv
Namn? - jennifer
När fyller du år? - september
Några piercingar? - 4 [öronen
Vad har du på dig just nu? - team sportia byxor, tröja, bh, trosor, strumpor, adidas tröja
Vilken årstid är bäst? - haha alla utan hösten vafan ;o
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova till 1 utan att bli väckt, ligga i sängen bredvid ngn sötnöt , helt ensamma i huset (a)
Vad tycker du mest om hos dig själv? - öö, typ att jag vågar säga imot andra :D
Vad är du bra på? - allt elle :o 
Vem älskar du mest på denna jorden - familjen, släkten, kewin & vännerna   
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tsm med ngn ;$ 

- Kärlek
Är du kär just nu? - jao
Har du kysst någon idag? - nope, är sjuk idag >: 
Har du ett förhållande? - haha ah elle va man säger ;)
Är du romantisk? - mest av alla!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nope,
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon- haha ja xd  
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - öö de kmr jag verkligen inte ihåg (a)
Hur länge höll det? - hihi några dagar ksk ;o
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ah haha i 1an ksk ;$
Vem sov du senast bredvid? - min lillebror :D 
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - hihi får nog inte säga (a) 
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - nepp
När fick du din första kyss? - haha 1an typ xd
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? -vet inte x)
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha öö ne xd
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - haha yess xd
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpat (a)
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - vara sig själv
Är du mysig av dig? - tvääär mysig :D



- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - tara.  
Vem är den roligaste av dina vänner? - felle, filippa, tara x)
Vem är snyggast av dina vänner? - natta :o hon är min kk!
Vem är mest partyprisse? - tara & natta haha
Vem är den du helst har filmkväll med? - alla vafan ;o
Vem är din bästa vän? - tara, natta, jeanie, felle, hanna, angelica.  
 
- 12 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - mamma x)
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ganska
Vem är farligast i din familj? - yngsta bror ffs!
Vem ser roligast ut i din familj? - haha jag
Vem är coolast? - jag!
Har ni något husdjur? - fiskar (a) men jag har haft en hund!
Vem har du mest gemensamt med? - yngsta bror haha  
Vem står för underhållningen? - victor
Vem sover du oftast med? - victor tror jag xD
Roligaste kvällen med familjemedlem? - hehe ?
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 1 halv minut sen xd
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - 1 halv minut sen xd

- 10 frågor om idag
Vad har du gjort? - sovit, vaknat, träffat kusin, sovit
Har du varit glad idag? - yes , ganska
Har du varit ledsen idag? - lite.
Har du gjort något bra idag? - städat ! ;o
Vad ska du göra nu? - sova, kolla på tv.
Har du gjort något dåligt idag? - neh , tror ja inte :D
Vad har du ätit idag? - en halv macka & kladdkaka
Har du duschat idag? - neh , ja kan knappt gå upp ur sängen
Är du trött nu? - ahh.
vad händer imon? - om ja inte är sjuk ska jag va med hanna & kewin, men ja tror itne de blir så
Har du varit i skolan idag? - neeh, julloooov!

- Annat

Hur mår du just nu? - nää? ngt du missat elle?
Har du piercat dig? - heh öronen?
Är du hungrig nu? - ja fast ja kan itne äta
Vad är klockan nu just nu? - 11.44
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg, bdb , msn

- Telefon/ Mobil
Vem ringde dig senast? - natta xd 
Vem ringde du senast? - mamma
Vem sms:a till dig senast? - hanna
Vem sms:a du till senast? - får inte smsa >:

Musik
Lyssnar du på musik just nu? - nehh >:
Vilket är ditt favoritband? - band? :o
Vad gillar du för musik? - rnb

- Kläder
Har du fler än 4 linnen? - yess
Har du fler än 3 jeans? -  ah
Har du fler än 5 tröjor? - yessbox

- Smink & Hår
sminkar du dig? - ah
Uppsatt hår eller hängande? - beror på vad jag orkar (a)
Plattar/lockar du håret varje dag? - yees
Duschar du varje dag? - jao
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - neehh

jao bara för jag har tråkigt :) saknar så många! jag har ont i magen oxå, så jag vill sova nu >: ikväll ska jag se på wallander om jag orkar heh, med pappa (a)
ah , men ja ska va lite social mot folk, eller sova nu :)

kisses

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0