tjo bre

igår va jag verkligen helt död , med 40,1 graders feber & ändå hade jag fått 2 alvedon & 1 ipren. mamma ringde till sjukhuset & dom sa bara att ja skulle sova, haha men de va ju vad ja hade gjort hela dagen -.-'' haha, så hade jag satt mig upp mitt i natten & sa att ja ville gå ut i snön elle ngt, & så hade jag frågat om victor hade brytit benet igen xd
jag mår ganska bra idag , heh jag tror inte att jag har ngn feber just nu iaf. men jag är helt cp , typ snurrig & går vingligt hehe . jag får nog va hemma i morgon oxå :/
idag har jag & kewin vart tsm i 3 månader! grattis till oss elle ? :o
hihi, nu ska jag snart ringa han , men jag ska äta lite först (a) fetto.
min kusin & mormor & morfar kmr snart, jag ska försöka se ganska normal ut då. bloggar nog mer senare

kisses

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0