tja fan

tja fan , sitter här i skolan & har tråkigt. jag va på bio igår med kewin & vi kollade på new moon, den äger! jag hann inte blogga ngt igår , för kewin följde med mig hem direkt efter skolan, då åt vi ltie & sen stack vi till bion, & jag kom inte hem förren ngt över 21 & då va det andra avenyn, sen duschade jag & sov. haha.
kewin tappade typ våra popcorn igår hahaha på bion, han tappa ut hälften typ x) & jag grät typ 4 ggr till new moon, men den ägde iaf!
nu sticker bladh & angelica från mig, måste följa med dom! kewin drar med mig hem idag, vi ska se på filmer yäah :D <3 ´
aja, måste dra nu. ha de .

kisses


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0