tha town (y)

vi hade precis håltimma på typ 2 timmar, så elin linnea bladh johanna angelica & jag stack ner till stan & käka mcdonalds & lite så. jag fick en gratis glass btw! bara för det var ett hårstrå i min hamburgare, så jag gick fram med den, då fick jag välja mellan en ny hamburgare lr en glass. haha jag tog glass! 
linnea köpte ny percing , haha två stycken för den första tyckte hon inte om & fick inte lämna tbx den, & hon våga inte fråga själv så jag & bladh fick göra det hahaha. först kom vi inte in för jag tog dörren fel, sen gick jag in i bladh när hon öppnade dörren åt fel hål ahahahah! sen en gång till, hon där inne måste tycka att vi är jätte konstiga x) vi kom flera ggr oxå.
aja, ska ha teknik nu, så måste typ dra nu. bilder kmr sen!
btw, saknar jeanie. hon sitter nog på ett flygplan nu lr så har hon mellanlandat i tokyo. saknar dig!

kisses


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0