tara & natta är mina älsklingar ;o <3

tara & natta gick precis, när dom kom hit så orkade vi inte stå upp så vi satte oss ner mitt i hallen & öppnade presenterna som vi fick av varandra xd jag fick halsband av dom! :D tack sötnosar!
dom kmr snart tbx för haha tara glömde ge en sak , haha en choklad för att jag är sjuk xD dom är för söta, jag saknar er riktigt mkt. <3


för dom som inte ser så är det halsband ;) love- halsbandet fick jag av tara , det andra fick jag av natta :') tack sötnosar! <3

jag är helt slö i armarna jag kan typ inte ens skriva på datan ;o jag vet inte om jag ska sova lite nu, eller om jag ska se på tv, jag vet inte. ah, men bloggar nog mer sen.

kisses

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0