snart julafton ffs ! ;o

oh shit, jag är helt förvirrad tror jag faktiskt. jag har nästan helt glömt bort att det är julafton värsta snart ju! jennifer andersson påminde mig om det alldeles nyss haha. jag har haft massa saker att tänka på, hihi, som feber, julklappar (ah det tillhör ju julen , men det tänker inte jag på) , ah lite sånt. hehe (/) frysit som en äkta jude har jag gjort ett bra tag nu. hos doktorn sa dom bara att det var ett virus i kroppen men hallå eller?! det säger dom ju alltid, det är ingen idé att gå dit mer nu -.-
kewin kom hit idag, helt orädd för mina sjukdomar hihi. vi hade det mysigt och kollade på ghost whisper och ngn annan film och andra avenyn och lite så . det var mys! han åker i morgon ! :/ fiiifan va jag saknar han redan.
vi hade julklappsbyte oxå , hihi jag hade köpt ett halsband till han med typ ngt på och så stog det ngt på , haha men jag fatta inte riktigt vad de stog förrän kewin översatte det för mig hehe (a) ah, så fick jag ett jättefint halsband av han oxå, tack älskling ! <3
jag vet inte om jag ska vara med felle gumman i morgon, men jag får se hur jag mår. just nu mår jag piss. ska nog ta och sova en liten stund hihi (a) men nu ska jag hämta chips! tjockis...

kisses


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0