skolan haha

sry att jag inte hann blogga igår kväll, hade fullt upp med mitt so omprov som jag ska göra om 20 minuter -.- just nu har jag rast, jag & angelica skulle gömma oss men sen såg vi att datasalen va öppen & då stack vi in här ^^ jag har inte träffat kewin ngt alls idag, & kmr nog inte göra det heller :/
golvet i mitt rum har gjorts om! innan omg va fult, nu- skiiiit snyyygggttt! ikväll ska jag få flytta in i mitt rum igen tror jag, & så ska vi baka pepparkakor x) äntligen eget rum! nu behöver jag inte sova i tv rummet iaf ^^, & normalt golv i rummet! jag vill heeeem!
aja, angelica verkar vilja ha datan nu xd . bloggar mer ikväll tror jag (a) ha de gött så länge.

kisses


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0