skola höhö

shue bre.

just nu har jag lång rast hehe, har nyss haft en språngmarsch genom hela skolan med angelica som en arg kossa efter mig xd vi stog & örfila varandra, så sprang jag & hon jaga mig. sen haha kom vi tbx & alla trodde vi va jätte arga på varandra, men hahahaha så gick vi & höll varann i handen xDD
vi hade jeppedy lr ngt shit på biologin.
läraren: vad heter han som uppfann glödlampan?
amanda: jennifer säg att han heter einstein!!!
jag: EINSTEIIIIN!!!!
läraren: öö, ne. men vad är jimmy carter känd som?
amanda: skådespelare, säg skådespelare!
jag: SKÅDESPELARE!!!!
läraren: neee, haha, amerikas president.
hahahahahahahahah! yess, vi vann inte iaf!
sen ska kewin & angelica följa med mig hem :c haha vi ska baka muffins till min & angelicas basketavslutning i morgon x) hahaha , längtar asså!
aja, nu drar jag. bloggar mer ikväll.

kisses


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0