nyåååår :D

jag hade planerat ganska bra, försov mig ksk lite & det blev en seg dusch, men annars va allting bra planerat (y
nu ska jag äta & sen ska jag åka till kewin hihi :) mamma gav mig en cider flaska & pop corn haha som jag ska ta med mig till simon thihi (aa) vi ska typ spela gituar hero & shit där, haha det kmr ju gå jätte bra -_- jag vinner säkert (/) noot .
nu ska jag äta lite. har inte ätit ngt på hela dagen hihi.


dagens outfit :

linne: gina tricot
spetslinne: vero moda
leggins: bik bok
dagens smink: mascara, fundation, brunkräm & rouge
håret: utsläppt.

hihi linnena igen (a) känns som jag inte har kläder alls :<
nu är jag hungrig. bloggar mer NÄSTA ÅR (/)

kisses

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0