mkt bilder nu då (:

shuue.

hade mysig dag på hemkunskapen idag (: vi bakade pepparkakor & lussekatter & lyssna på julmusik. jag tog massa bilder haha :D det kmr typ tusen bilder nu tror ja :D


arta & berthage haha :)


thore jonte hanna & berthage tror jag (:


tina arta sofia & izabella i bakrunden :P


min människo - lusse katt yäah . för fin för att ätas :D


haha snyggt :)


angelica & jag haha inte så fin bild på mig xd


tina & jag haha :D


haha snyggt av bladh & angelica ! :D

orkar inte skriva ngt mer typ nu. ska snart åka & handla kläder med mammsen på rean. hoppas jag träffar massa intressanta människor & får mkt köpt haha :D bloggar nog mer ikv.

kisses

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0