lite dålig uppdatering.

shu bru !

förlåt för dålig uppdatering & shit, men jag hann inte blogga igår, jag orkade inte det heller. lite dålig start på jullovet.
igår efter skolan stack kewin hem till mig, ah då upptäckte vi att jag hade cp hög feber, men det va inget som vi brydde oss om så mkt. haha typ hela jag snurrade & jag somnade på kewins mage. goare mage finns inte! som en kudde fast mkt bättre!
ah , så skulle jag ju på tjejkväll hos elin. vi skulle byta julklappar & så, & det va tänkt att jag skulle ringa dom & säga att jag hade hög feber, men jag skulle precis göra de, när min ena bror kom in & skrek att victor min andra bror, hade skadat sig när han åkte pulka & skulle hoppa från ett "litet" berg med pulkan, som ksk va 2,5 meter högt. ah så hade han lyckats hamna på foten & den blev bruten , så vi fick köra kewin ner till bussen & körde mig till elin. där va de mysigt som vanligt, men jag låg i soffan med hög feber & magont & sov för det mesta.
sen ringde pappa & sa att han skulle hämta mig för ja hade feber, ah så dom hämtade mig, victor & mamma var på sjukhuset. ngt var brutet i foten, men doktorn visste inte, så dom fick vänta där till 1, utan mat & allting. ahh så kom jag hem, ringde kewin & sen somnade jag bredvid min yngsta bror. jag vaknade flera ggr i natt, han låg på mig eller körde ut rumpan på mig hahah. sen vakna jag när victor kom hem med kryckor, han behövde inte opereras som tur va!
ah , så nu ligger jag i soffan framför tv:n & tjockar mig med godis & cola , hög feber & magsjuka har man oxå. victor har gips & kryckor, de e synd om honom! :/ 
ah , jag tror inte att natta kan sova hos mig idag då, så natta RING NÄR DU SER DET HÄR!
nu vill jag äta ngt & hämta mer cola. ska nog försöka sova oxå. alla ni som har mulat mig sen snön kom , de är erat fel att jag är sjuk nuuu -_-

kisses


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0