linserrr från och med nu .

GOD JUL!

och gott nytt år. jag ksk ska vara hos simon på nyår med kewin victor elin mika , ah tror de va dom, haha men jag vet inte riktigt ännu :) HOPPAS DET!
iaf, bääääst julafton! jag fick:
- linser! (det äger shit va glad jag är)
- iPod lila


den ser blå ut där - den är lila egentligen.

det var det viktigaste av det jag fick. men haha jag fick ju såklart massa annat oxå, massa kläder och allt. TACK så jättemkt!
jag saknar kewin ngt hemskt , usch :(
men tack för alla sms idag , människor! men jag kan inte svara, hihi ni vet varför. men god jul på er oxå!
nu ska jag kolla på tv. chiao.

kisses

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0