lalala.

jag har inte hunnit ta snö bilder med ngn ännu, eftersom jag har varit sjuk nästan hela tiden när det har vart snö. det suger. men jag och lina har faktiskt några snöbilder från när vi åkte skidor för ksk 2-3 år sen , hihi (a) några såna bilder kan jag väl slänga in. felle tara och jag har förresten oxå några bilder i snön från förra året, när jag och felle åkte pulka nerför en backe när hon hoppade på mig och svängde över ett stort hopp med pulkan så jag fick ont i min rumpa hihi (/) , ah så kom tara med sin t-shirt hahahahah. eller när jag och natta hade snöbollskrig när vi väntade på bussen, oxå från förra året. men som sagt, inte några snö - minnen - bilder från detta året ännu. men det ska ske! så fort jag är frisk, vilket verkar ta ganska lång tid för mig "/ jag har fortfarande lika hög feber som förut, asså det är helt sjukt! jag kmr nog troligen inte vara frisk i morgon på JULAFTON heller. fast det är ju bra, då sover jag nog tills vi ska öppna julklapparna och då går det nog snabbt haha (/)
jag skulle egentligen vart med felle idag, men jag får inte gå ut med feber för den där doktorn, och jag vet inte ens om jag orkar med något alls idag. och jag tror inte att felle orkar sitta och bara vänta på att jag ska vakna om jag råkar somna haha.
jag spelade det där msn - spelet röj flaggor (?) med angelica jag vann ofc överlägset 2 gånger! :D
jag har inte lämnat min julklapp till hanna än :o borde nog göra det snart eller?
nu ska jag hämta lite chips som vanligt. fetto! hehe , saknar alla! ni får gärna ringa ffs!

kisses

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0