jenniferrss dag.

sha

idag var jag bara i skolan till typ 1, sen stack jag till mammas jobb för ja skulle till doktorn, & slapp resten av skoldan som skulle vart till kvart i 4 :c
haha jag fick tväär ont i ryggen när thore satte sig på min röv , hahah , kunde knappt gå sen xd så halkade jag flera ggr på vägen fram & tbx från skolan , lyckat jennifer (y)
när jag stack från skolan så mötte jag kewin & han följde mig till min mammas jobb :D tack kewin. <3
ah så skulle jag till doktorn då. knäna va tydligen bara ngt för jag växer, det är därför jag har ont. mamma köpte två knä stöd shit , venne va det heter (a), sen efter doktorn, men iaf, hälarna hade jag ont i för jag tydligen inte va plattfotad lr ngt shit :s haha så "kudden" i foten tar i mot när jag går, därför gör det cp ont i hälarna :o haha men jag behövde inte opereras iaf ;) haha så jag ska få special inlägg till hälarna 8D
ah, sen efter så stack jag & mamma & skulle handla, då träffa jag angelica & gick med henne medans hon köpte julklappar & sånt :) jag är snart klar med mina julklappar men asso vafan ska jag köpa till kewin ?!! :ooo HJÄLP MIG !!!!!!!!
ah nu har jag precis gjort en stor pepparkakshjärta haha :c med massa socker & ngt mer på, som ja la ut över hela den & sen lite nonstop på (yy) haha , no life. ah men jag skulle ta kort på mitt konstvärk! men jag glömde det & börja äta lite av den (a) haha men angelica & kewin som kmr med mig i mon efter skolan ska allt få se den ;) haha i morgon ska vi 3 baka, undrar hur det går ... sist jag & hanna baka så blev det smet i halva köket & smet i ansiktena + att vi nästan spydde av all smet som vi hade ätit xd haha så låg vi på golvet & mådde cp dåligt ;$ hahahaha!
nu ska jag snart duscha, sen ringa kewin & sen kolla på andra avenyn. om det går idag xd hoppas att det inte har slutat för året!
natta ska nog sova hos mig på lördag! käääärlek på det ' (LLLLLLLLLLLLLL) saknar henne den bitchen!

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: nathalie

längtar som faaan saknar dig min biatch!! (a) <3333

2009-12-15 @ 20:40:53
URL: http://nathaliebillgren.blogg.se/
Postat av: emmett

jag vet vad du kan köpa till kewin! :D du kan försöka att köpa ett BgiBang album! :D kewins favvo grupp jue! :D

2009-12-18 @ 21:40:20

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0