higher,

shue bre :D

jag har vart med kewin idag, från tidiga morran till sena kvällen typ :D myspys. jag spelade match mitt på dagen, hehe, gjorde typ 4 lr 6 mål, kmr inte riktigt ihåg (a) fast jag har inte tränat på så länge så jag är ganska nöjd. & så vann vi matchen med 47-37, & vi har vunnit hela serien nu :'D göttt de tjejjor!
kewin ladda ner värsta bra musikprogrammet till mig idag, aimp heter de. det äger! tack älskling :D <3
dagens låt: higher - erik grönwall
förlåt för lite dålig uppdatering btw, jag hinner inte riktigt med att blogga hehe ;$
men nu är jag riktigt trött, jag ska sova bredvid min kära bror i natt! undrar hur de går, han brukar ligga & boxa mig :$ aja, jag får vell slå tbx hehe (':
jag saknar jeanie & tara & natta enormt mkt! usch på dom! <3
nu tror jag att jag ska ringa kewin , & sen ska jag nog sova , jag är typ jätte trött. men jag bloggar mer i morgon, då kommer min morbror & kusinen & moster. hehe, saknar dom faktiskt.


kewin jag älskar dig.

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: kewin

där hade ja as fuult i håret xD<33

2009-12-13 @ 19:59:52

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0