god natt.

jag har inget vatten här hemma. halva staden är utan vatten enligt snubbarna på vatten - fix - grejen (a) hihi, det suger! jag duschar i morgon då. har planerat min morgon bra faktiskt!
- vakna , (hihi såklart :o , ahh runt 11 typ. [sätter väckarklocka]
- duscha [halv 12 typ
- blåsa håret, platta det & så vidare (a [12 ungefär
- välja kläder [12.30
- sminka mig [13.00
- åka till kewin [13.30
det är min noga planerade morgon! hihi :$ gillar att vara planerad om ni frågar kewin AHAHAHAHA (hh)


00.18 för att vara exakt, helt cp & tvär trött & dax för jennifer att sova!
om typ 24 timmar (?) är det nytt år - nytt allting enligt jennifer! :D vid den här tiden om bara några timmar egentligen, sitter jag nog hemma hos simon & är nog tvär trött, som jag brukar vara hihi :$ men jag vill vara pigg i morgon, sååå .. GOD NATT MÄNNISKOR! sov söööött.

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: kewin

hahaha ja du planerar flera dagar i förtid haha xD<333

2009-12-31 @ 00:23:13

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0