fffeber.

jag har såklart 40 graders feber & ont i hela kroppen, har legat & sovit typ hela dagen, men nu har jag fått en ipren & mår ganska skapligt. jag har legat i sängen hela dagen & tjockat mig, ätit chips, choklad, pizza, ah typ de x'D
men jag måste va frisk till måndag & tisdag!
- måndag ; hanna & kewin
- tisdag ; kewin [byta julklappar , men jag har inte köpt ngt ännu :oo
aja, ska sova nu igen, hihi jag måste lägga mig åt sidan för ryggen gör cp ont. men bloggar ksk mer ikväll, jag venne. hallå tyck lite synd om mig & min bror!
& förlåt natta .. vi får sova över ngn gång efter jul .. <3 saknar tara oxå! kewin dig oxå, i morgon kewin har vi vart tsm i 3 månader! förlåt att jag är sjuk då ... -.-''
mitt rum är äntligen fixat oxå!

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: nathalie

krya på dig gumman <3



åååå grattis t dig och kewin !! :D<3

2009-12-19 @ 20:16:09
URL: http://nathaliebillgren.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0