dagens outfit.


jeansleggins: vero moda
linne: gina tricot
spetslinne: vero moda
sjal: h&m

sjalen idag oxå hihi :$$ nu kmr snart angelica så jag måste skynda mig och gå ut och möta henne. och juste, i morgon ska jag va med natta det blir mysit det ! :') kommentaren på nattas blogg hahahahaha! inget liv -.- ah , ngn kommenterade att vi va tre äckliga fjortisar  ahahah. aja ska dra ut i snön nu :o

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: nathalie

hahahaa du vet ja la ut den bilden när jag typ skulle fixa min sko så satte du dig på mig och sen satte sig tara på dig och tog kort hahaha x) <3

2009-12-27 @ 14:45:39
URL: http://nathaliebillgren.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0