borta bra men hemma bäst.

tjululu

jag funderar på att göra om min blogg lite, det känns lite tråkigt att ha samma hela tiden :) men 2 problem:
- det finns bara dåliga bilder till header & känner inte för att leta upp nåra bra.
- det funkar inte att ta bilder från google & lägga upp som bakrundsbild på bloggen, det blir bara vitt då.
ngn som kan får gärna hjälpa mig! (a)
jag ska försöka göra lite bättre själv, hehe men det funkar typ inte.
min kusin fixade min 3:e spotify till mig btw! tack så mkt :D<3
nu kmr jag nog ha en slö kväll hemma framför tv:n . hm , har biologi prov på onsdag, men jag hoppas att dom endrar det tills efter lovet. jag måste vell plugga lite för säkerhetsskull, men ah, det är tråkigt :/ men jag orkar inte med fler omprov! mina betyg är redan åt helvete & det kmr inte bli bättre med ännu fler omprov.
saknar kewin tväääär mkt !


dålig cam bild från just nu.

kisses


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0