2010 snart :o

omg! i morgon är det nyår! vad ska man ha på sig? :o
nyårsafton är ganska bra planerad faktiskt :) först ska man då vakna, duscha & lite så, sen, ah då har jag räknat ut att klockan är nog ungefär runt 2 på dagen, då kör mamma mig till kewin & sedan vid 4, drar jag & kewin vidare hem till simon & där kmr viktor elin & mika oxå vara (: så ska vi va där när det är 2010 haha!
va med kewin idag btw. det va mysit som vanligt :) men jag är tvär förkyld fortf, & nu på kvällen fick jag tvär ont i magen! :< har cpit ont i ryggen & huvet oxå. haha har ont överallt tydligen >: usch på mig.
nu ska jag iaf kolla på film, valkyria tror ja den heter, ska nog fixa popcorn oxå & mysa med mig själv ^^ det är inget vatten hos oss heller btw :o

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: kewin

mysa med dig själv haha :P <3333

2009-12-31 @ 00:10:49

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0