126 besökare :c

hej alla 126 besökare!

kollade på statistiken alldeles nyss. ni är riktigt duktiga faktiskt :) 126 besökare haha :D



ah för dom som inte ser så är det 126 besökare där 8D det är bra, fortsätt så ffs!
nu ska jag tjocka mej med chokladen jag fick av tara sötnosen, som dom kom med. eriksson & viktor skulle var med, men dom kom lite senare & så skulle tara & natta gå. eftersom jag har feber så fick jag inte gå med för min mamma :/
jag tror att kewin kmr i morgon, det är bra (y) <3 han åker ju till danmark på onsdag >': bara lämnar mig ! :'(
dagens låt: akon - wake it up.
jag fryser!
tara tkr att mitt rum ser ut som i en ikeakatalog hahahhaah x) & natta tkr det är som ett omklädningsrum haha med två speglar hahaah xd älskar er sötnosar <3
nu vill jag sova :f fast jag ska kolla på julkalendern haha :c

kisses


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: jennifer berg

men dom där 126 besökarna,

det e väl sidovisningar ?

det e ju inte så många folk som gått in på bloggen din. hehe tror så iaf . jag kollar iaf din blöögg (a) krampårej!

2009-12-23 @ 11:17:56
URL: http://jennniferberg.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0